Background

A venit timpul sa ma mut pe domeniu propriu

Pentru cei care nu ma cunosc, sunt trineeee, o jucatoare si fosta moderatoare de pe howrse. Din motive personale am decis sa o las mai moale cu jocul, insa imi doresc de foarte mult timp sa revin la vechile mele pasiuni.

Dupa o pauza, poate prea lunga, am decis sa o iau de la capat. E adevarat ca nu am mai fost foarte activa pe joc in ultima vreme, dar am sa incerc sa va pun la curent cu tot ceea ce trebuie sa stiti legat de howrse. Incet, incet voi rescrie Lista Obiectivelor, si celelalte postari care nu mai sunt de actualitate.

Doresc pe aceasta cale sa le multumesc celor care mi-au citit blogul (chiar si atunci cand am absentat), si de-asemenea sa va anunt ca Howrse-Lovers se va muta pe domeniu propriu in urmatoarele zile(1 iulie). Ma veti gasi pe www.howrselovers.com.

In urmatoarele saptamani voi scrie pe urmatoarele subiecte:

  1. Lista tuturor cailor divini (De la Greyfell, la Sleipinir, Caii vantului s.a.m.d.)
  2. Tutorial Actualizat pentru Antrenarea Elitelor.
  3. Tutoriale de BLUP pentru fiecare rasa de cal (Cum sa castigi competitiile mai usor, cum sa faci blup pana la varsta de 10 ani s.a.m.d.)
  4. Cum sa iti inscrii un cal la MP.
  5. Totul despre fiecare Rasa de cal, Competitiile la care exceleaza, cum pot fi corciti s.a.m.d.
  6. Interviuri cu jucatori de top.
  7. Lista REACTUALIZATA a obiectivelor
  8. Totul despre Unicorni si cai Salbatici.
  9. Tips and Tricks pentru evenimente.
  10. Sfaturi pentru organizarea timpului si pentru cei care doresc sa faca "treaba" dar nu isi permit sa cumpere permise.

Daca doriti sa scriu pe un subiect anume, va invit sa lasati un comentariu, sau un mesaj privat pe joc.
Va astept cu nerabdare!:)


Ioana.

Categories:

3 comments:

  1. Sincer,as vrea sa pastrezi tutorialul pentru Perla Neagra.Atunci cand desenez caiuti ma ghidez,e unul dintre cele mai bune tutoriale pentru cai in Romana.
    Angela Pecheanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vor pastra toate postarile de pe acest blog :)
    Facem sa fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrie mai mult la punctul 10

    RăspundețiȘtergere